Håber vi ses til et par sjove timer i vores trampolinpark.
C. F. Tietgens Vej 10, 6000 Kolding
(+45) 7370 9490
info@jump-it.dk

Følg os gerne

Information til partyarrangement

SÅDAN KOMMER PARTY TIL AT FOREGÅ

Generelt

  • Du betaler altid KUN for det antal gæster, der møder op på selve dagen, dog minimum 10 personer.
  • Skriv til party@jump-it.dk, hvis det forhåndsreserverede antal gæster ændrer sig, så retter vi bookingen til.
  • Gæster der ikke ønsker at hoppe (fx. forældre) skal ikke købe entrébillet, men kan dog købes på dagen til en fordelagtig pris, såfremt disse ønsker at hoppe med fx en times tid.
  • Vi dækker KUN op til antal betalende hoppende gæster (men kan selvfølgelig godt – for en mindre merpris – dække op til forældre/pårørende mm.)
  • Afbestilling skal ske skriftligt senest 5 dage før afholdelse på party@jump-it.dk.

Alle aktivt hoppende gæster til trampolinområdet skal være iført skridsikre sokker, der er inkluderet i Partypakkerne.

–> Du kan finde invitationskort til udskrivning her: www.jump-it.dk/invitationskort-party

 

Ved ankomst

  • Ankom ca. 15-20 minutter før den tid I har booket, så der er tid til at samles, jeres indtjekning samt visning af videosikkerhedsinstruktion.
  • Er du vært / bookingansvarlig, så meddel meget gerne (som det allerførste) jeres ankomst i receptionen – ved enten angivelse af bookingnavn eller fremvisning af fremsendte QR-koden på din mobiltelefon.
  • I weekenden åbner JUMP’IT kl. 09.45, så I er klar til at hoppe i trampolinparken kl. 10.00 og på hverdage åbnes (med mindre andet er aftalt) døren kl. 14.45, fredag kl. 13.45.
  • Ved PARTY JUMP får I jeres eget reserverede partybord, pyntet festligt og farverigt op. Når I ankommer vil bookingansvarlig blive anvist, hvorhenne I har jeres partybord.
  • I vores ankomstområde er der plads til at samles, når jeres gæster begynder at ankomme. Når hovedparten af selskabet er ankommet, så skal vi i gang med indtjekningen
  • Ved indtjekning kommer der til at foregå tre ting:
    I skal have 1) armbånd på og 2) skridsikre strømper og så skal 3) alle hoppende gæster se en sikkerhedsvideo på 2 minutter (der forefindes i vores garderobe)
  • Vi anbefaler ved partyselskaber, at I tager sko/jakker mm. med ned til jeres partybord og ligger det der – under hele jeres ophold i JUMP’IT
  • En god ide er at starte ud med hop i trampolinparken i ca. 45-60 min . Derefter går man til sit partybord og spiser (børnene spiser typisk maks. 10-15 min.)

 

Spisetid, vand på kande mm.

  • JUMP’IT har sørget for festlig opdækning og sørger også for afrydning – og alt det ind i mellem. Men I må meget gerne løbende benytte vores mange skraldspande til det værste affald, gavepapir mm.
  • Levende lys i kager er desværre ikke tilladt pga. brandfare.
  • Der vil altid være vand på kande placeret på jeres partybord. Har vi travlt i weekenden, må I meget gerne, hvis vandkanderne er tomme, komme op i receptionen med de tomme kander, så fylder vi dem igen
  • Vi har desværre IKKE mulighed for at sætte jeres medbragte mad og drikkevarer på køl og ligeledes heller ikke mulighed for at opvarme evt. mad
  • Har I spørgsmål under spisningen, så tag venligst fat i cafépersonalet, så vil de hjælpe jer

 

Specifikt for WE DO ’IT partypakker

  • Har i bestilt WE DO ’IT pakke, så er det inkluderet Slush Ice og saftevand. Vi anbefaler, at I tager Slush Ice efter spisning og måske 30 min. før endt hoppetid. Det nemmeste er, at i samles – kommer op i cafeen i to  rækker
  • Når i har bestilt mad hos os, så aftaler vi spisetidspunkt, når I ankommer. Bemærk at vi kan have meget travlt i weekenderne, så vi nogle gange være nødsaget til at skubbe jeres ønskede spisetid lidt til den ene eller anden side af det aftalte tidspunkt
  • Der til være dyppelse til pomfritterne i form af ketchup, remulade og pomfrit-dressing

 

Afslutning

  • Jeres hoppetid i trampolinområdet varer 2,5 timer, hvorfor I bedes forlade trampolinerne, når jeres tid er gået. (I har selvfølgelig mulighed for at tilkøbe yderligere hoppetid hvis dette ønskes)
  • Da vi har meget travlt i weekenderne i vores partyzone-område, bedes I når jeres tid udløber, forlade jeres partybord, så vores JUMP’IT crew kan komme i gang med oprydning og opdækning til nye partygæster (der ankommer 15-20 min. efter jeres selskab)
  • Bliver partygæsterne hentet af deres forældre er I velkomne til at rykke selskabet over på vores mange caféborde eller vente i ankomstområdet på ankomst